چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
سردار الهی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی در پیامی فرا رسیدن ۱ شهریورماه روز پزشک را به جامعه پزشکان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اول شهریور ماه، زاد روز حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک، فرصتی است که بار دیگر از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثار، جانی تازه به جامعه می‌بخشند، قدردانی شود.

تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد خدمات بدون چشم داشت و حضور جهادی و مخلصانه طبیبان عالیقدری است که در مقاطع حساس و روزهای سخت دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حوادث و بحران‌های طبیعی، دوشادوش دیگر اقشار و هموطنان، حماسه‌های ماندگار و تاریخ سازی آفریده‌اند که این از خودگذشتگی و ایستادگی، همیشه در حافظه ایرانیان قدرشناس به یادگار خواهد ماند.

جامعه پزشکی ایران اسلامی علاوه بر برخورداری از بزرگ مردانی که فروغ علم و اندیشه‌شان در سپهر دانش بشری همیشه راهگشا بوده و علم را در خدمت انسانیت و رشد فضایل اخلاقی قرار داده‌اند، بر خود می‌بالد، افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت که به پشتوانه توانایی و دانایی برگرفته از فرهنگ ملی و اسلامی در سودای تامین سلامت انسان‌ها همت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می‌کنند.

در واقع پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان پرتلاش و فداکار لرستان و پزشکان نیروهای مسلح و همکاران عزیزم در فراجا تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزنده آنان در تمامی عرصه‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha